كشور در فضای سایبری و مجازی پیشرفت های قابل توجهی داشته است
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا ، سعید شریف زاده روز چهارشنبه در همایش آموزسی امنیت فضای تبادل اطلاعات كه در سالن همایش های میلاد كرج برگزار شد، با اشاره به فرود اوردن هواپیمای بدون سرنشین آمریكا با تخصص و دانش ملی اظهار داشت : بستر توسعه این دانش و تخصص اكنون در كشور بیش از پیش فراهم شده است.

وی اضافه كرد: در بحث فضای سایبری و امنیت مجازی سه هدف اساسی امنیت ، توسعه و خدمات دولت الكترونیك در دستور اصلی كار قرار گرفته است.

شریف زاده امنیت شبكه های اینترنت و مجازی ، تخصیص اعتبارات برای توسعه و خدمات دولت الكترونیك را از برنامه های راهبردی این وزارتخانه دانست و ادامه داد : مرزبانی و حفاظت از فضای مجازی كشور كمتر از دفاع از خاك كشور نیست.

وی با بیان اینكه آموزش دستگاههای اجرایی در استانها می تواند نقش مهمی در خنثی كردن نقشه های دشمنان داشته باشد اظهار داشت : ادارات كل این وزارتخانه در سراسر كشور باید آموزش را سرلوحه اصلی كار خود قرار دهد.

این مقام مسئول گفت: با آموزش همگانی می توانیم راههای ایجاد امنیت فضای مجازی اطلاعات را توسعه دهیم.

معاون توسعه مدیریت ، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاكید كرد: در مواقع بحران باید با افزایش ضریب ایمنی فضای مجازی خود فرصت را به هیچ وجه در اختیار دشمن قرار ندهیم.ك/2

790/ 692/ 1539





:: برچسب‌ها: گل , کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: