دفتر گردشگری ایران در سئول تاسیس می‌شود
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، 'منوچهر جهانیان' شب گذشته(یكشنبه) در دیدار هیات گردشگری كره جنوبی در هتل آزادی تهران با بیان این مطلب، از آمادگی و تلاش دولت و بخش خصوصی صنعت گردشگری ایران در پذیرش گردشگرانی از كره ‌جنوبی خبر داد.

وی افزود: نامگذاری خیابانی در تهران به نام سئول و نامگذاری خیابانی در سئول به نام پایتخت ایران و دیگر اشتراكات فرهنگی دو كشور، انگیزه مضاعفی برای همكاری‏های فرهنگی دو ملت را برای آینده ایجاد می‌كند.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به آمار سفر گردشگران كره‌ جنوبی به اقصی نقاط جهان اشاره كرد و ادامه داد: در سال گذشته میلادی بیش از 13 میلیون نفر از مردم این كشور به خارج سفر كردند.

جهانیان افزود: چین، هنگ‌كنگ و تایلند مقاصد اصلی سفر گردشگران كره‌ جنوبی را تشكیل می‌دهند و امیدواریم با معرفی ظرفیت‏های كشور، ایران نیز مقصد جدید گردشگران كره ای باشد.

معاون گردشگری كشور، با قدردانی از اقدام یكی از اعضای هیات گردشگری كره جنوبی برای تالیف و انتشار كتابی درباره ایران به زبان كره‌ای ابراز امیدواری كرد، ظرفیت‏ها و جاذبه‏های بكر طبیعت ایران اسلامی نیز در این كتاب معرفی شود.

جهانیان همچنین در پاسخ به درخواست هیات كره‌ای كه خواهان برقراری پرواز مستقیم تهران ـ سئول شده بود، از مذاكره با شركت‏های هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما)، ماهان و شركت هماپیمایی كره جنوبی(كره ایر) برای راه‏اندازی این خط هوایی خبر داد.

معاون گردشگری كشور، با ابراز خرسندی از سفر هیاتی از فعالان گردشگری و رسانه‌‌ای كره جنوبی به ایران، آنان را سفیران و مبلغان گردشگری ایران توصیف كرد.

وی ابراز امیدواری كرد، این هیات در این سفر كوتاه به ایران، با بخشی از جاذبه‏های كشور آشنا شده باشند و با معرفی آن به مردم كره جنوبی، در آینده نزدیك شاهد حضور گسترده گردشگرانی از این كشور باشیم.

هیات گردشگری كره جنوبی شامل 15 تن از فعالان صنعت گردشگری و رسانه ای این كشور 10 روز پیش وارد ایران شدند و در مدت اقامت خود از جاذبه های گردشگری تهران، اصفهان، تبریز و شیراز بازدید كردند.

قرار است امروز - دوشنبه - اعضای این هیات در كارگاه آموزشی با فعالان بخش خصوصی صنعت گردشگری ایران شركت و دو طرف راه‌های تعامل دو سویه برای تبادل گردشگر را بررسی كنند.

فراهنگ ** 2025 ** 1071





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: