بنا: اهتزاز پرچم پرافتخار كشورمان در المپیك لندن تنها آرزوی ماست
نوشته شده توسط : sasurse

'محمد بنا' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح كرد:

تمامی نمایندگان ورزش كشورمان به مثابه سربازانی هستند كه با حضور در جبهه ورزشی از موقعیت شایسته كشورمان دفاع و با اهتمام خود توان ورزشی ایران را برای جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

بنا اضافه كرد:‌ هر كاری كه باید می شد و به هر علتی تا كنون انجام نشده را نمایندگان ما باید به دست فراموشی بسپرند و با تمام وجودشان فقط به دنبال كسب عنوان قهرمانی و پیروزی باشند.

وی در خصوص حریف های ملی پوشان كشتی فرنگی ایران در المپیك لندن گفت: وزن ها و كشورها قطعی شده و حریفان هم اگر اتفاق خاصی نیفتد، از حالا مشخص هستند و البته هر شش نماینده كشتی فرنگی ما هم با دارا بودن عنوان های آسیایی و جهانی، آماده شكست حریفان خود هستند.

نایب قهرمان وزن 68 كیلوگرم كشتی فرنگی جهان در سال 1983 در كی یف شوروی سابق ادامه داد: هم اكنون تمام مربیان در حال كار تمام وقت با كشتی گیران هستند و با تمام انگیزه می خواهند بعد از 40 سال، طلسم مدال آوری در بازی های المپیك را شكسته و كشورمان را صاحب مدال كنند.

وی گفت: اگرچه عده زیادی از ورزش دوستان به یك مدال ما هم قانع هستند اما ما پیش بینی های بهتری داریم و با ادامه این وضع، خبرهای خوبی برای مردم عزیزمان خواهیم داشت.

به گفته وی، تمامی افراد دارای سهمیه از نظر شرایط بدنی در وضعیت مناسب بسر می برند و با توجه به ضرب نخوردن ها و تحمل بالای كشتی گیران در سر تمرینات سنگینی كه برایشان در نظر گرفته ایم، امیدواریم كشتی فرنگی یكی از بهترین مدال آوران این بازی ها باشد.

این سرمربی سازنده كشورمان افزود:‌ دلمان می خواهد بهداد سلیمی، احسان حدادی، یوسف كرمی، ملی پوشان كشتی آزاد و به طور كلی همه كاروان ورزشی كشورمان با دستانی پر از افتخار از المپیك لندن بازگردند.

'محمد بنا' با داشتن شیوه های منحصر به فرد آماده سازی، توانست تیم ملی كشتی فرنگی ایران را سه سال پیاپی به مقام قهرمانی پیكارهای جام جهانی كشتی فرنگی در سال های 2010، 2011 و 2012 برساند.

ورزشی. **‌ 1647 **‌ 1589





:: برچسب‌ها: هاوایی , روش , جغرافیایی برچسب ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: