لوران بلان هم از ریو فردیناند حمایت كرد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روزنامه های انگلیس، ونگر هشدار داد كه انگلیس نمی تواند قامتش را پس از شكست در نخستین دیدار با فرانسه راست كند و بلان هم مدعی شد كه حذف فردیناند از تیم ملی انگلیس به دلیل ورزشی نبوده است.

سرمربی تیم ملی فرانسه كه درمنچستریونایتد با فردیناند هم بازی بوده است درنشستی خبری گفت: ریو فردیناند بازیكن بسیار خوبی است حتی اگر به نقطه پایان دوران حرفه ای خود رسیده باشد.

بلان افزود: به رغم همه مصدومیت هایی كه در تیم ملی انگلیس رخ داده ، شگفت انگیز است كه نام او همچنان در تركیب این تیم دیده نمی شود. من ریو را می شناسم و می دانم كه انتخاب نكردن او به رغم همه این اتفاقات نمی تواند به دلیل ورزشی باشد.

هاجسون همواره تاكید كرده كه این مدافع 33 ساله را صرفا به دلیل ورزشی در فهرست قرار نداده است ولی موج انتقادها پس از مصدومیت ' گری كیهیل' و دعوت از ' مارتین كلی' تازه كار به جانشینی او شدت گرفت.

آنهایی كه به اردوگاه فردیناند نزدیك هستند اطمینان دارند دعوت نكردن او با اتهام هایی كه به ' جان تری' وارد می شود و توهین نژادپرستانه او به برادر فردیناند ارتباط دارد.

تری این اتهام را رد كرده و حتی ' آنتون فردیناند' هم با بیان این كه ' بازی فراز و نشیب دارد' سعی در آرام كردن غائله كرد. او گفت: مطمئن هستم ریو دوست داشت آنجا باشد ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. در هر حال ما باید به راهمان ادامه دهیم.

' دیوید برنستاین' رییس اتحادیه فوتبال انگلیس هم حاضر به پاسخگوی به پرسشی درباره انتخاب نكردن فردیناند و دعوت از ' كلی' تازه كار تا پس از رقابت های یورو 2012 نشد.

ونگر از زاویه ای دیگر عملكرد تیم ملی انگلیس را قابل انتقاد می داند و معتقد است شكست در نخستین دیدار ، آنهم بدون ' وین رونی' موجب می شود كه این تیم دیگر نتواند قامت راست كند.

سرمربی آرسنال گفت: این بازی می تواند سرنوشت كل گروه را تعیین كند. اگر صفر - صفر مساوی شود رقابت در این گروه همچنان جریان خواهد داشت ولی اگر یك تیم ببازد شانس بسیار زیادی برای صعود خواهد داشت.

ونگر فرانسوی افزود: تیم فرانسه بازیكنانی دارد كه می توانند او را به قهرمانی برساند. هرچند كه انتظارها با توجه به نتایج جام جهانی آفریقای جنوبی از این تیم پایین است ولی كیفیت این تیم بالا است.

وی گفت: انگلیس رونی را ندارد. سرمربی این تیم به تازگی منصوب شده و آنقدر بازیكنان و سرمربی با یكدیگر كار نكرده اند تا هماهنگ شوند. آیا این فرمول جواب خواهد داد؟ نخستین بازی همه چیز را مشخص خواهد كرد.

ورزشی ** 1553





:: برچسب‌ها: آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: