سرخ پوشان تهرانی در روز بازگشت هواداران از صبا میزبانی می كنند
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش ایرنا ،این بازی یكشنبه (15 مرداد ماه) از ساعت 30/22 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و دو تیم در بازی های هفته سوم نتایج خوبی را كسب نكرده اند.

صبای قم در بازی گذشته خود در مقابل ملوان انزلی در خانه با نتیجه سه بر یك بازنده شده است و پرسپولیس تهران نیز در مقابل تیم نه چندان پر مهره گهر دورود با نتیجه مساوی یك بر یك در مقابل دیدگان 70 هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران متوقف شده است.

با توجه به حوادث رخ داده در بازی فصل گذشته تیم های داماش گیلان و پرسپولیس و توهین هواداران تهرانی به داور بازی ، قرار بود در بازی یك شنبه شب پرسپولیسی ها از همراهی هواداران خود محروم باشند كه این امر از جذابیت های بازی می كاست.

اما كمیته استیناف فدراسیون فوتبال اواخر هفته گذشته هوادران پرسپولیس را خوشحال كرد و رای به برگزاری بازی یك شنبه شب با حضور تماشاگران داد، البته با توجه به آماده نبودن ورزشگاه تیم گهر درود و برگزاری بازی های این تیم در تهران پرسپولیسی ها كه دو بازی ابتدایی لیگ دوازدهم را باید بدون حضور تماشاگران خود برگزار می كردند در بازی گذشته خود مقابل گهردرود شاهد حضور هوادران خود بودند، البته اولین بازی سرخ پوشان در این فصل با فجر سپاسی شیراز در آزادی بدون حضور تماشاگران برگزار شده بود.

اما صبای قم در حالی به مصاف پرسپولیس می رود كه به احتمال زیاد شش بازیكن این تیم به خاطر مصدومیت و محرومیت برابر سرخپوشان غایب خواهند بود.

تیم فوتبال صبای قم در سومین مسابقه خود در لیگ برتر برابر ملوان بندرانزلی قرار گرفت كه دو بازیكن این تیم یعنی مجید هوتن و مسعود حق‌جو با دریافت كارت قرمز از زمین اخراج شدند. به این ترتیب این دو بازیكن به خاطر محرومیت قادر نیستند در بازی برابر پرسپولیس به میدان بروند.

هفته دوم و در جریان بازی صبا با ذوب آهن هم سه بازیكن اصلی صبا به نام‌های محمد آرام طبع، سعید لطفی و مجید حیدری آسیب دیدند كه به گفته یحیی گل محمدی برای بهبودی كامل به 20 روز زمان نیاز دارند.

محسن خلیلی هم كه پیش از شروع فصل مصدوم بود هنوز تمرینات گروهی خود را آغاز نكرده است به این ترتیب تعداد بازیكنان غایب صبا برابر پرسپولیس به شش نفر می رسد.

البته به گفته گل محمدی در بازی حساس مقابل پرسپولیس تهران احتمال حضور مجتبی مبینی پور بازیكن بومی تیم صبا می رود، با توجه به محرومیت مسعود حق جو و مصدومیت مجید حیدری دو مدافع میانی صبای قم ، سرمربی این تیم مدافع میانی دیگری جز مبینی پور ندارد.

البته پیش بینی می شود با توجه به تجربه ناكافی مبینی پور در دیدارهای بزرگ مقابل تیم بزرگی مانند پرسولیس شاهد تغییر پست از سوی گل محمدی و حضور بازیكن با تجربه تری از صبا در میانه خط دفاع باشیم.

تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در حالی به مصاف یكدیگر می‌روند كه فاصله امتیازات آنها در جدول رده‌بندی لیگ برتر تا این هفته تنها دو امتیاز است.

در حال حاضر صبای قم با كسب شش امتیاز در مكان چهارم جدول رده‌بندی جای دارد و شاگردان مانوئل‌ ژوزه پرتغالی در تیم فوتبال پرسپولیس تهران با كسب چهار امتیاز تیم رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال كشور محسوب می‌شوند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و پرسپولیس تهران در حالی یكشنبه شب در آغاز دیدارهای هفته چهارم دور رفت لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یكدیگر می‌روند كه آخرین بار در این ورزشگاه تیم پرسپولیس توانست صبای قم را شكست بدهد.

این بازی دیدار رفت دو تیم در لیگ یازدهم فوتبال باشگاه‌های برتر كشور بود كه در آن زمان حمید استیلی هدایت پرسپولیس تهران را بر عهده داشت و عبدالله ویسی روی نیمكت صبای قم می‌نشست و در نهایت پرسپولیس با دو گل هادی نوروزی و غلامرضا رضایی از سد صبا گذشت، ضمن اینكه بازی برگشت دو تیم در قم به تساوی دو بر دو انجامید.

دو تیم در چارچوب لیگ برتر تاكنون در مجموع 16 بار به مصاف هم رفته اند كه حاصل آن شش برد برای پرسپولیس ، چهار برد برای صبا و شش تساوی بوده است.

هر دو تیم در دیدارهای پر گل خود دو پیروزی چهار بر یك مقابل یكدیگر دارند ، پرسپولیس در بازی برگشت لیگ هفتم و صبا نیز در بازی برگشت لیگ دهم در حالی كه پرسپولیس را علی دایی رهبری می كرد به این پیروزی پرگل دست یافتند. ك/4

7408 / 380/





:: برچسب‌ها: ساحل ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: