زهرا دهقان: در صورت حضور مسوولان فعلی شاید به ورزش قهرمانی برنگردم
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنابه لندن، زهرا دهقان افزود : وضعیت ما در المپیك منحصر به فرد بود و هیچ كماندار دیگری شرایط ما را نداشت.

وی افزود : مربیان ما را دو ماه مانده به المپیك ازكار بركنار كردند و حرف ما این است كه اگر هر قدر هم كار آنها بد بود كه اینطور نبود، نباید در این فاصله اندك این اقدام را می كردند.

دهقان افزود: همان مشكلی فنی كه در مرحله مقدماتی داشتم در دور بعد تكرارشد وتیر های پرشی به من بسیار لطمه زد و اگر مربی داشتم با راهنمایی به موقع این اتفاق نمی افتاد.

وی گفت: با این وضعیت به جایی نمی رسم و باید ساختار فدراسیون تیر و كمان كشورمان دچار تحول اساسی شود. چرا كه سطح كمانداران ایران در حال رشد بود و اقدامات نسنجیده مسوولان ضربه بسیاری به ما زد.

دهفان افزود:قبل ازبرگزاری بازیهای المپیك به خاطرجایگزین كردن نفرات اعزامی به كمیته ملی المپیك اعتراض كردیم.

وی گفت: مربیان كره ای ما 8 سال با میلاد وزیری و چهار سال با من كار كردند و با تمام زیر و بم ما آشنا بودند و می توانستند بهترین همراه ما باشند اما حتی برای آنها ای دی كارت هم نگرفتند.

دهقان افزود: به گمانم شرایط فدراسیون برایمان مطابق مسابقات محلی هم نبود چرا كه بدون مربی ازابتدا تا انتهای كار دراینجا كارمان را می كردیم و مربیان كره ای كه گاهی ما را می دیدند بادلسوزی كمان ما را برای حضور در مسابقات تنظیم می كردند و راهنمایی لازم را ارایه می دادند هرچند به واسطه نداشتن ای دی كارت نمی توانستند خیلی از جاها همراه ما باشند.

وی گفت:باشركت دراردوی شبانه روزی از درس و كارمان زدیم و دوری خانواده را تحمل كردیم اما تصور نمی كردیم مسوولان اینطور ما را تنها بگذارند.

1647/





:: برچسب‌ها: کودک , سیاه و سفید , دوچرخه ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: